1974 Η Alamo Rent A Car ανοίγει τέσσερα καταστήματα στη Φλόριντα, εισάγοντας την έννοια του Unlimited Free Mileage. Χάρη στην εξειδίκευση της στον κλάδο της ενοικίασης αυτοκινήτων αναψυχής, η Alamo επικεντρώνει την αποστολή της στην παροχή μιας διασκεδαστικής, χαμηλού κόστους, υψηλής αξίας μίσθωσης για τους ταξιδιώτες που ταξιδεύουν με την οικογένεια τους και για αναψυχή. Το εμπορικό της σήμα γίνεται γρήγορα ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους ενοικιάσεων για διακοπές της χώρας και ο μεγαλύτερος πάροχος σε διεθνείς ταξιδιώτες που επισκέπτονται τη Βόρεια Αμερική.
1982 Για να διευκολύνει την αύξηση των ταξιδιωτών αναψυχής, η Alamo κατασκευάζει το πρώτο υπερσύγχρονη εμπορικό κέντρο ενοικίασης οχημάτων στην Τάμπα της Φλόριντα. Τα εμπορικά κέντρα ενοικίασης οχημάτων εξυπηρετούν εκατοντάδες πελάτες ανά ώρα σε ένα σύγχρονο, εξαιρετικά ευρύχωρο περιβάλλον. Περισσότερα εμπορικά κέντρα ακολουθούν σε άλλους μεγάλους προορισμούς αναψυχής, όπως το Ορλάντο και η Φλόριντα, οπου φιλοξενεί το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο μισθώσεως οχημάτων στον κόσμο.
1985 Η Alamo εισάγει μια νέα εξατομικευμένη σύμβαση μίσθωσης με το μέγεθος ενός αεροπορικού εισιτηρίου και το Instant Alamo Rent A Car, ένα πρόγραμμα που αποθηκεύει τις προσωπικές πληροφορίες ενοικίασης του ταξιδιώτη για άμεση αναφορά.
1990 Η Alamo επαναστατεί στις απαλλαγές από ζημιές από σύγκρουση εισάγοντας για πρώτη φορά την επιλογή τιμών και κάλυψης για όλους τους ενοικιαστές. Η Alamo δημιουργεί στην Φλόριντα τρεις προαιρετικές προειδοποιήσεις για την πρόκληση ζημιών από τη σύγκρουση, που ονομάζονται Waiver Savers®, οι οποίες παρέχουν στους πελάτες τρείς επιλογές τιμών και κάλυψης προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους.
1995 Η Alamo εγκαινιάζει την πρώτη μηχανή κρατήσεων σε πραγματικό χρόνο του κλάδου. Οι πελάτες μπορούν να επισκεφθούν Alamo.com για να βρουν τοποθεσίες, να προβάλλουν τιμές και να επιλέξουν το όχημά τους. Σύντομα, το Alamo.com επεκτείνεται για να συμπεριλάβει μια ενότητα μελών-υπηρεσιών και ταξιδιωτικά εργαλεία για να βρείτε τον καιρό, τις οδηγίες οδήγησης και δραστηριότητες διασκέδασης για τα παιδιά να απολαμβάνουν στο οδικό ταξίδι τους.
1998 Η Alamo εγκαινιάζει την πρωτοβουλία E-Process 2000, μια ομάδα τεχνολογικά ενισχυμένων πρωτοβουλιών για τουριστικούς πράκτορες, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρονικών συνδέσεων κρατήσεων στην ιστοσελίδα της εταιρείας, της επεξεργασίας ενοικίασης χωρίς voucher και της ηλεκτρονικής χρέωσης.
2002 Η Alamo ανακοινώνει εταιρική συνεργασία με το Walt Disney World Resort και το Disneyland Resort, καθιστώντας την επίσημη εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων από τα πιο πολυσύχναστα τουριστικά αξιοθέατα της Βόρειας Αμερικής.
2005 Η Alamo εγκαινιάζει το πρώτο και μοναδικό online σύστημα check-in του κλάδου.
2007 Η Alamo αποκτάται από την οικογένεια Taylor του Σαιντ Λούις, η οποία σήμερα κατέχει και λειτουργεί την Enterprise Holdings . Η Alamo κερδίζει την διάκριση "Extra Mile Award" του περιοδικού Budget Travel για τα περίπτερα αυτοεξυπηρέτησης.
2011 Η Alamo εγκαινιάζει μια συνεργασία με την Japan Airlines (JAL), η οποία επιτρέπει στα μέλη του προγράμματος JAL να ταξιδεύουν και να κερδίζουν μίλια κατά την ενοικίαση από οποιαδήποτε θέση της Alamo στις Η.Π.Α. και τον Καναδά.
2012 Ένα νέο υποκατάστημα της Alamo στο στο κέντρο της Waikiki , ανοίγοντας, προσθέτοντας στις υπάρχουσες τοποθεσίες Alamo στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Χονολουλού, το Disney Aulani Resort & Spa και Waikiki Discovery Bay.
2013 Η Alamo επεκτείνει την παρουσία της σε Λατινική Αμερική - Καραϊβική, ανοίγοντας στην Ουρουγουάη .
Σήμερα Η δέσμευση της Alamo στην αγορά ταξιδιών αναψυχής έχει προωθήσει μακροχρόνιες συνεργασίες με τη βιομηχανία αερομεταφορών, ταξιδιωτικούς προορισμούς και ταξιδιωτικούς πράκτορες ανά τον κόσμο. Οι δραστηριότητες της Alamo έκτοτε επεκτάθηκαν σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά, το Μεξικό, Λατινική Αμερική και την Ασία.